Saturday 5 January 2013

Фея за фея

Тази картичка ми беше поръчана с думите - искам най-красивата картичка! Сега, ясно е че това е невъзможно задача, защото ако всичките ми любими дизайнерки са ме научили на нещо, то е че не мога да им стъпя на малкото пръстче :) Не го приемам навътре, защото дълбоко вярвам, че каквото и да правим, трябва да го правим с любов и по най-добрия възможен начин. За мен тази картичка е много специална - първо защото беше за прекрасен човек, който действително е като мила фея за всички около нея, второ - защото вложих много желание в направата й и трето - защото досега не бях оцветявала толкова голяма картинка и мисля, че се получи добре.
Когато правя рожденденска картичка чувството ми за минимализъм се бори с желанието да натрупам цветя и елементи, както правят някои от любимите ми дизайнери. Гледала съм картичките им толкова много и винаги многото детайли и хартии ми изглеждат толкова подредени и подходящи... и с променлив успех съм докарвала нещо подобно. Тук много се колебах и все пак избрах  да дам пространство на основната картинка.
Включвам я в предизвикателство на Мър-Мяу за любими цветове - зелено и кафяво - в един задъхан момент установих, че без да се замислям несъзнателно гравитирам към определени цветове - синьо, зелено, кафяво... почти всичките ми материали са в тези гами.

И накрая искам да ви пожелая една прекрасна, задъхана, вълнуваща, искряща и усмихната 2013 година, с много приключения и много много любов!

9 comments:

  1. Айде и тук да се отбележа :-) Много ми харесва, Мира. Мисля, че си се справила повече от добре, а чувството за пространство наистина се усеща много добре. Плюс това при наличието на такъв красив печат и такава прекрасна хартия за фон, добавянето на сто неща е излишно :-)

    ReplyDelete
  2. Страхотна е станала. Тази фея ми е една от любимите и е напълно достатъчна да направи картичката незабравима! Оцветяването е супер и съвсем в тон с хартийката за фон!

    ReplyDelete
  3. Картичката е прелестна! Явно човекът, за когото е, наистина е вдъхновяващ. Успех в предизвикателтвото!

    ReplyDelete
  4. Прекрасна е, толкова дамска и нежна ...

    ReplyDelete
  5. Много е красива, в много красиви цветове! Феята така грабва погледа, че не са нужни други детайли!

    ReplyDelete
  6. Прелестна е! Печата и оцветяването са страхотни - много нежна и женствена :)

    ReplyDelete
  7. Възхитителна е!!!:))) А цветовете са невероятни,много нежна и въздействаща картичка:)Поздравления

    ReplyDelete
  8. Разкошни зелени нюанси, на перфектната фея!Картичката е станала незабравима!
    Радавам се,че сподели своите любими цветове в Забавлятелството този месец! И успешна нова година!

    ReplyDelete
  9. Хубаво, но доста обикновено.

    ReplyDelete